środa, 7 grudnia 2011

Urodzinki

Dziś są moje 101 urodziny, albo jakoś tak. Z tej okazji chciałam sobie życzyć wszystkiego najlepszego... Starego, który interesowałby się czymś więcej oprócz dup w internecie, roboty która dawałaby pieniądze bez dymania mnie w zadek, mieszkania, w którym mogłabym podnieść ręce do góry nie zahaczając o żyrandol i żebym nie musiała wysłuchiwać pierdzenia sąsiadów... Żebym nie tyła od słodyczy. Żeby mi się chciało robić te rzeczy, które powinnam, a których mi się nie chce. Żebym mogła jechać kiedy chcę i gdzie chcę na wczasy i nie musieć spłacać tego przez rok, czy kilka lat... Żebym mogła więcej czasu spędzać na łonie natury... ale niekoniecznie spać w lesie ;/ Żeby fajnie było, w zdrowiu i szczęściu i by te fajnie chwile ciągły się jak flaki z olejem, a te złe niech najlepiej się nie pojawiają. Tego sobie życzę z okazji moich dzisiejszych urodzin... Prezenty (szampany, kwiaty, giftcardy, laurki ;) wysyłajcie na white_wine@o2.pl. O2 lubi spam, więc na pewno dojdzie wszystko... ;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz