środa, 9 listopada 2011

Zarabianie na stronie internetowej

Google właśnie wyłączyło moje konto, więc cały czas poświęcony na tworzenie treści blogów poszedł w niwecz. Na blogu nie tylko zarobiłam 0zł, ale mam pewność, że już ani złotówki więcej nie zarobię. Dziękuję ci Google, mogę spać spokojnie, bez strachu przed Urzędem Skarbowym, który mógłby zapukać pewnego dnia i zapytać dlaczego nie rozliczyłam tego 1,5 zł... :> Nie wnikam dlaczego moje konto zostało wyłączone. Pewnie złamałam jakiś REGULAMIN. Wkurza mnie, że nikt się ze mną nie skontaktował wcześniej, nie wysłał ostrzeżenia. Najbardziej boli mnie utrata maila i kontaktów do ponad stu osób... ;( To tylko potwierdza, jak Google traktuje ludzi... Wykorzystuje swoją rynkową przewagę. Stąd już bliska droga do monopolu i przejęcia kontroli nad większością aspektów życia ludzi i nie bójmy się tego słowa - przejęcia władzy... Najcenniejszym dobrem obecnie jest INFORMACJA, a kto jeśli nie Google ma jej najwięcej? Jeśli wejdziesz w świat Google nie tylko korzystając z wyszukiwarki... Google pewnego dnia cię wyłączy... W pewnym sensie przestaniesz istnieć. Moje konto miało jedynie rok, ale wyobraźmy sobie gdyby miało dwadzieścia lat? Trzeba uważać na każdym kroku. Zachowywać swoje prace. Tworząc serwisy www i blogi korzystać z komercyjnych hostingów. Przynajmniej częściowo uchronimy swoją pracę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz